Títol
1994. Inauguració Curs Irel 1994-95

Formen part de la mesa presidencial Mn. Llanas, Mn Prat, Dr. JM Tamarit,Dr. Lladonosa, el conferenciant Mn Mora, que va parlar de la relació entre l'etica i el pensament cristià.

1995. Trobades Concili Provincial Tarraconense.

Extracte parlaments de Mns.Ramon Malla, Mns. Carles Solé, bisbe auxiliar de Barcelona i secretari general del concili provincial tarraconense,Mn Llanas, vicari general, Pilar Malla, directora de Càritas de Barcelona, Mn Prat, relator del Concili Provincial Tarraconense, Mn. Gerard Solé, delegat de litúrgia de la diòcesi de Lleida.

1992. Treball missioner a Cali (ColòmBia)

Mn. Ramon Abella, un dels preveres de la diòcesi de Lleida que són missioners a Cali ( Colòmbia) presenta el treball missioner que duen a terme. Imatges de l'activat i explicacions per part d'algunes persones del país..

1995. Trobada de Pastoral de la Salut.

Fa una xerrada Mn Vicenç Alfonso, capellà de l´hospital Arnau de Vilanova, presideixen la taula, amb ell, Mn Llanas i el Dr Viñas.

1994.Mans Unides Lleida per Uganda

Acció simbólica de Mans Unides al carrer, on es veu gent encenent espelmes.

1997.Inauguració del Centre Català de Solidaritat (CECAS) a Lleida

El bisbe Ramon Malla inugura el CECAS a Lleida per ajudar a les persones amb problemes de toxicomanies. Assisteixen la direcora i el delegat de Càtrtas, i diverses autoritats.

1994. XIII Assemblea de Joves

Extractes dels parlaments de Jesús Pujol, responsable Coordinadora de joves, de Roser García delegada diocesana de Pastoral juvenil i d´Alfons Bustos, prevere i consiliari.

1995. Sta. Maria de Butsènit, 500 aniversari

Celebració eucaristia a l'ermita de Santa Maria de Butsenit, presideix el bisbe Ramon Malla.Parlaments de diferents autoritats, ofrena floral. Imatges de les pintures.

1991. Dia de les famílies. Colònies Riu Pedrós,1991

Bisbe Malla, parlant als nens i nenes, illurs famílies. Eucaristia a l´ombra dels arbres, cuina, preparant i repartint dinar, hora dels adéus.

1995. Assemblea diocesana d’adults

Imatges dels parlaments del Sr. Joaquim Colell responsable dicesà d´apostolat seglar, Rafael Serrano, president de l'Apostolat Seglar a Espanya i Mn B. Pelegrí, vicari general de la diòcesi. Nombrós públic.

1989. Missa d’enviament a el Salvador del jesuita Rafael Sivatte

El P.Rafael Sivatte, presideix l´Eucaristia del seu enviament en missió cap a El Salvador, celebrada a la parròquia de Sant Ignasi i concelabrada per altres jesuïtes i mossèns.

1999. Asamblea Diocesana.

Té lloc al col·legi Maristes. Presideix el bisbe Malla, modera Mn Ventura Pelegrí, xerrada de Mn Prat, treball grups, posada en comú, dinar de germanor, i celebració eucaristica com a cloenda.

1999. Eucaristies de comiat del Bisbe Ramon Malla, 11 i 12 desembre.

Eucaristies de comiat al bisbe Ramon Malla celebrades al col·legi Episcopal amb els preveres diocesans i a la Catedral amb tots els diocesans.

1998. Ordinació diaconal de Víctor Martínez.

Eucaristia a la parròquia del barri de Magraners presidida pel bisbe Ramon Malla i concelebrada per molts capellans. El presenta al bisbe Malla i a la comunitat, Mn. Marius Rodrigo, rector del Seminari de Lleida.

1999. Trobada del Moviment Infantil i Jovenil d’Acció Catòlica (MIJAC)

Trobada als Camps Elisis, jocs per als nens, representacions, disfresses, berenar.

1999. Ordenació Presbiteral de Víctor Martínez 20.6.99

Presideix la celebració a la parròquia de Juneda el bisbe Ramon Malla Call. Participen a la missa els familiars i amics i molts preveres. Mn Marius, rector del Seminari, el presenta al bisbe. Al final de la missa el nou prevere s'adreça als presents.

Inauguració del Pontificat de Mons. Ciuraneta (19-XII-99)

Celebració eucarística a la catedral amb el nunci Lajos Kada, diversos cardenals, bisbes i preveres i fidels

1998. Noces presbiterals.

Eucaristia al col·legi Episcopal, presidida pel bisbe Ramon Malla i concelebrada pels preveres homenatjats i altres mossens de la Diòcesi.

2001. Ordenació presbiteral de Manel Mercadé 16-6-2001

L´ordena a la Catedral Nova el bisbe Francesc Xavier Ciuraneta, que li lliura el calze i la patena, L'acompanyen familiars sacerdots i molts fidels. Paraules finals de Mn. Mercadè.

1996. Lliçó Inaugural del curs 2016/17 de l´IREL.

Extracte dels parlaments de Mn. Ramon Prat, director de l'IreI i del teòleg, Mn. Salvador Pié, que imparteix la lliçó inaugural.