|13-03-24| El programa de Voluntariat i Formació ha promogut, un altre any, la trobada de voluntaris i voluntàries que ha reunit prop d’una cinquantena de persones a la seu de Càritas diocesana de Lleida. Sota el títol ‘La soledat no volguda’, una cinquantena de persones han compartit una tarda de treball amb grups reduïts al voltant d’aquest tema. En els diversos espais, s’han compartit experiències i vivències, aportant riquesa a la pregunta que el Joan Carles Nicuesa, el Delegat diocesà, ha posat a sobre de la taula tot just començar l’encontre: “Qui no ha buscat, en algun moment, la soledat?”.

A continuació ha tingut lloc l’eucaristia, en què han participat totes les persones que havien format part de la primera estona de la trobada. S’hi ha unit familiars de voluntaris i voluntàries que ens han deixat durant aquest any, en una cerimònia presidida pel Bisbe Salvador i que va servir perquè Càritas Diocesana de Lleida tingués un bonic record per a totes aquestes persones. Tot plegat, va aportar encara més emotivitat a l’acte. En sortir, tothom va fer una valoració molt positiva de la jornada, esperant poder-se retrobar ben aviat, una altra vegada.