Els arxius lleidatans s'han unit en una iniciativa per fer un club de lectura de documents. Els arxius Capitular i Diocesà de Lleida també se sumem a aquesta activitat i us animem a participar-hi.
El Centre d'Estudis Comarcals del Segrià i l'Ateneu Popular de Ponent, en col·laboració amb els Arxius de la ciutat de Lleida, posen en marxa l'activitat, que es desenvoluparà durant els mesos d'abril, maig i juny.
Les sessions seran en dimecres de 17 a 18.30 h.
Calendari:
Arxiu Històric de Lleida - 19 d’abril
Arxiu Diocesà de Lleida - 26 d’abril
Arxiu Municipal de Lleida - 3 de maig
Arxiu Institut d’Estudis Ilerdencs - 10 de maig
Arxiu Capitular de Lleida - 17 de maig
Arxiu Diputació de Lleida - 24 de maig
Arxiu Universitat de Lleida - 31 de maig
Sortida al cementiri de Lleida - 7 de juny
Totes les sessions són gratuïtes, amb inscripció prèvia i places limitades.
Cal fer la inscripció a través del correu electrònic info@ateneulleida.cat especificant a quina o quines sessions es voldria participar. La inscripció quedarà feta un cop es rebi el correu de confirmació.
La sortida del 7 de juny al cementiri de Lleida, que tindrà una durada aproximada d’1 hora i 30 min., és oberta a tothom i no cal inscriure-s’hi prèviament.